Pnrecrin benim bebeğimde de vardı çok belirgin bir şekilde kıyafetlerden belli oluyordu bende doktora götürdüm iyi huylu ve kötü huylu olarak var dedi iyi huylu sizinki dedi kendiliğinden geçer geçmezse ameliyat dedi 3 4 aylıkken zamanla kendiliğinden kayboldu genelde gazlı bebeklerde görünüyormuş Şuan bebeğim 1 yaşında şükür normale döndü inşallah sizinde geçer 🩷🙏