elfgokce yani ben 2 yaştan sonra kullanmaya başladım eczacım da o şekilde tavsiye etti 🌸 önce möllers tuttu furuttili kullandık. Şimdi easyfishoil çiğnenebilir balık yağı kullanıyoruz. Oğlum 2 buçuk yaşında. İlk günler istemedi tükürdü ama şimdi bayılıyo her gün versem 3 5 tane yiycek dkdlspsps jelibon formunda tadı da güzel ben baktım memnun kaldım 💐