1 haftadır sürekli geceleri 2-4 arası gibi uyanıyor ve asla geri uyumak istemiyor. Bende sürekli yapmaya alışmasın diye ağlamadığı sürece almıyorum ama anne anne diye bağırıyor bazen. Sebebi ne olabilir acaba ya? 19 aylıkta bilmediğim atak falan mı var acaba 🥲
Birde gece mamasını nasıl kesebilirim lütfen akıl verin çünkü bazen keyfi kalkıyor gündüz yeterli besleniyor ama yinede her gece mamaya kalkıyor artık bende uyumak istiyorum 2 senedir neredeyse geceleri gözüme uyku girmiyor 🥺