sznelvn bunu yaşayan var mı acaba bebeğim bişey istediğinde sürekli oynar gibi bilekten ellerini kıvırıyor bişey istediğinde sevindiğinde ağlayacağında yapıyor bunu yaşayan var mı normal mi acaba