gulayada Öncelikle merhaba geçmiş olsun yılladır ilaç kullanıyorum ve inanın sizin sonucunuzu görünce bana çok düşük geldi çünkü benim tsh değerim 309dan 100lere düştü çok şükür 250lik levotiron ilacı kullanıyorum haftasonları 125lik içiyorum vs vs derken bu şekilde ilerliyoruz endokrin bölümüne gidiyorum 3 ayda bir kontrole onun dışında sıkıntı yok 2 tane çocuğum var hele ki hamilelik döneminde aşırı artış olmuştu 309u o zamanlar görmüştüm ama ilaç tedavisiyle düşüyor yani canınız sıkılmasın 🌸