hannymom begum50 biz beş gün kullandık iki gün oldu biteli ama hastalık yeniledi siz de yaşadınız mı bu durumu
Prensesmomyy_ ttgc00 çok geçmiş olsun en kısa zamanda sizinde benimde bebişim iyileşsin ateş düşmüyordu zaten en az 38 bucuga düşüyordu doktorda bu hastalık öyle demişti
balkizlar Prensesmomyy_ biz tam ne zaman olduk bilmiyorum 1 ay boyunca hastaydık son hafta ben test istedim doktordan.. bir hafta sonra iyileşmiş olduk çocuklar ilacı alır almaz 2. Günde iyileşti