Prensesmomyy_ benimki sizinkinden büyük tabi ama ben zorla verdim maalesef ilaçlarını,şırıngayla yanağına doğru sıkıp ağzını kapattım yuttu 🥲 çok üzüldüm bunu yaparken ama diğer türlü düzenli vermek mümkün değildi. Çocuk doktoru mutlaka kullanması gerektiğini düzenli kullandığı takdir de kısa süre de toparlayacağını söylemişti. Ek olarak birde antibiyotik verdi boğazı da dolu olduğu için,birde nebülizatör alıp hava şeklinde bol bol serum fizyolojik vermemi söylemişti. Dediklerini uyguladım ve 2-3 gün içinde normale döndü. Biz çok başında yakaladığımız ve hemen ilaçlara başladığımız için ciğere inme vs gibi bir durumu olmadı,3 gün dirençli ateş ve lanet bir burun tıkanıklığı vardı ilk 2 gün de bacaklarım ağrıyor diye yerinden kıpırdamadı tabi. 2 farklı ateş düşürücü kullandık bu dirençli ateş döneminde çünkü tek başına bir tanesi fayda etmiyordu. Bol bol sıvı almasını sağlayın,anne sütü alıyorsa emzirin sürekli. Ek gıda da toparlayacak vitamin alacak şeyler verin.