Oğlum gündüz tek uyku yaptı 4 buçuk 5 gibi kalktı. O saatten bu saate kadar uyumamak için elinden geleni yaptı en son ağlama krizine girdi ne yaptıysam susturamadik. Biraz bisiler yedirdim karnına masaj yaptım. Calpol verdim diş jeli sürdüm. Yanıma aldım uyutmaya çalıştım yok yok. En son 1 saat önce ağlama krizine girdi ve artık okadar bunaldım ki sesim yukselmeye başladı bıraktım odada babasına balkona çıktım ama 10 20 dkikada hiç susmadan ağladı. Döndüm kucagima aldım yok babası hoplattı zıplatti neler yaptık ama hiç işe yaramadı. Gözleri kan çanağına döndü emzirdim iç çeke çeke ağlayarak uyudu ama neden oldu bilmiyorum biyeri mi ağrıyor, azı dislerimi ağrı yapıyor çözemedim. Bı kaç kez kulağını cekistirdi eli zaten ağzında bu sıralar ama dış çıkma belirtisi de yok çok üzgünüm gerçekten. Bı derdi var ve anlayamıyorum okadar kötü hissediyorum ki kendimi çaresiz tükenmiş yavrum mahvoldu ağlamaktan