Selam kızlar, yaklaşık ergenliğimden beri popomda hep sivilce var ama ucu olmayan sivilce kırmızı nokta şekilde farklı büyüklükte tabi, ne kullandıysam geçmedi aynı şekilde omuzumda da çıkıyor geçmiyor. Doktora göründüm birşeyin yok dedi hormonlarlamı alakalı acaba diye krem verdi hiç bi işe yaramadı. Ben duş jelimi falanda değiştirdim yine işe yaramadı, kese yapıyorum zaten düzenli olarak, ne yapabilirim başka ne kullanabilirim ?