Kızlar bebeğim 2.5 aylık cokk güzel uyku düzenimiz vardı geceleyin kesintisiz uyuyordu kızım. Bugün sabah 8 de bi kalktı yarım yamalak uykularla kesik kesik çok az uyudu hep. Normalde gündüzde baya uyur. Gece uykusuna 10 siraları geçerdi azcık uyudu yine açtı gözleri huysuzlaniyor resmen gözlerinden uyku akıyor ama direniyor sizce neden😩 geçici bi durum mu