emineea Kızlar mamayla besleyenler bebeğim 1 yaşına girecek gece beslenmesi yapıyormusunuz kaç kere yapıyorsunuz ben yapıyorum kesmelimiyim
gokce3535 emineea ben yapmıyorum 3. Ayından beri hıc kaldırmadım kendi full uyuyordu çünkü haylada oyleyız 10 aylık oldu oğlum
duyguloji3478 emineea ay ben tamamen mamayı kesmeliyi miyim anladım çok özür dilerim 🙏🏻 gece uyanmasını takdirde mama vermeyin ben 2. Aydan sonra gece beslenmesini kestim sadece uyanırsa veriyorum
Miracinannesi_ emineea uyanmadigi sürece gece beslenmesini kesebilirsiniz sık uyandigi takdirde su vermeye çalışın her uyandığında mama vermeyin
emineea Miracinannesi_ anladım teşekkürler uyandığında veriyorum 3 saate bir uyanıyor ağlıyor mama verince uyuyor mecbur veriyorum :(
duyguloji3478 emineea gece mamalarını daha sulu verebilirsin hem aşırı şişkinlikte yapmaz bence acıktığı için uyanmıyor alışkanlık olduğu için uyanıyor ben öyle kestim uyanmalarını sulu olunca çok içmedi tadı değişik geldi sanırım
duyguloji3478 emineea dene kuzum bize doktorumuz artık mamaya ihtiyacımız yok eğer alışkanlık varsa mamayı az suyu fazla koyarak yapın yoksa kilo problemi de yaşarsınız dedi bizde o şekilde kestik gece mamasını 2 yudum alıp atıyor biberonu zamanla da azaldı şimdi 18 aylık sadece günde bir kere yine sulu şekilde gece uykusuna geçerken veriyorum tamamen kesmem lazım diye oda inşallah etki eder size de 🌸🩷
Prenssmusta duyguloji3478 merhaba,dr gece beslenirse mi kilo problemi yaşar dedi acaba?benim oğlumda 18 aylık,gece 3kere fln kalkar ,mama veririm,gündüz çok iştahsız olduğu için,kilo kaybı olmasın diye gece beslenmesini kesemiyorum,o yüzden sormak istedim
duyguloji3478 Prenssmusta gece eğer 3-4 kere kalkıyor ve sürekli mama istiyorsa evet kuzum kilo problemi olurmuş tabi mamanın oranına da bağlı kimi bebek 90lık içer kimisi 180lik sizin bebeğiniz gece sık uyanıyorsa sizde cc azaltarak gidin yoksa şişkinlik kilo problemleri olurmuş bir de benim kız 13 kilo ondan da uyarmış olabilir çünkü iştahını sordu yemesi içmesi nasıl ek gıdayla arası iyiyse gece mamasına gerek yok dedi ama azaltmak gerekiyor 12aydan sonra yoksa meme gibi bağımlılık yapıyor maalesef 🌸🙏🏻 ama siz kendiniz söylüyorsunuz zaten yavrum gündüzleri iştahsız diye siz kaloriyi eşitlemek günlük alması gereken kalori oranına getirmek için veriyorsunuz onda bir kilosal durum olmaz sadece gece fazla mama aldığı için gündüz yemek yemekte zorluk yaşayabilir aç olmadığı için
Prenssmusta duyguloji3478 çok teşekkür ederim,doğru söylüyorsunuz,bende doktora danışarak azaltıyım gece beslenmemizi😍
HELELEKADIN emineea bugün doktorla konuştum bunu 12 aylık hemen kesebilirsin dedi emziriyorum bir yaşından sonra artık gece beslenmesine ihtiyaç duymuyorlar bir yaşından önce gece beslenmesini istememizin sebebi kan değerleri düşmesin diye dedi ama sanırım ben kıyamiycam 3 4 ay daha böyle devam edicem ki sürekli emmek için uyanan bir bebeğim var kesmek için kendimi de hazır hissetmiyorum çünkü çok zor olucak uykusuzluk falan vs