dekaliiife Merhaba ben 5 sene önce evlendim ve nikah işlemlerimde artı sürücü belgemde a+ kan grubum lakin hamileliğim süresince ve doğum yaptığımda evraklarımda a- çıktı kan grubum bu durumda Mahkemeye veremezmiyim evlendirme dairesini veya sağlık kabinini
Brokolilim dekaliiife Kimi kime şikayet edeceksiniz her şeyin üstünü örtüyorlar ameliyata diye girip ölü çıkıyorlar onun bile üstünü bile kapatıyorlar sizin işiniz daha zor
Miracinannesi_ dekaliiife 5 sene sonra mı farkettiniz bu durumu eğer öyleyse dava edersiniz ama öncesinde bilipte ogrendikten sonra 6 ay icinde harekete gecmediyseniz nafile olur. Bu hususta gerçek beyanda bulunmazsaniz daha önce ki sağlık taraması gecmisinizden kaç grubunuza ulaşırlar
ikizlerimgozbebeklerim Yanlış sonuç çıkabiliyor diye biliyorum. Ksn nakli ihtiyacında falan tekrar bakıyorlar kan grubuna. Başıma geldi benim. Ama siz neden hemen dava falan bir zarar mı gördünüz?