bendenbirtanedahayok Kendimi hasta hissetmiyorum ama boğazımda yutkunurken acı hissettim. Bademciklerimden birinde beyazlama olmuş en son öyle hasta olduğumda 14 penisilin ile zor iyileşmiştim. Şimdi emziriyorum nasıl olucak başına gelen var mı ne yapabilirim:(
Irmakk1 bendenbirtanedahayok benim de sürekli başıma geliyor bende sizin gibi penisilin igneleriyle zor iyileşiyorum çok zor çok kötü bi hastalık doktora bir gidin belki başka bir yolu vardır iyileşmenin:( Allah yardımcınız olsun
huda1903 bendenbirtanedahayok kızım ve eşim böyle olduğunda bal sarımsak kürü yapıyorum hızlı iyileşirler birde tavuk haşlama veya çorbası çok işe yarıyormuş bogaz enfeksiyonuna
Ezgisln bendenbirtanedahayok bende hep bademcikden yana hasta olurum. Doktorum augmentin hapı önerdi onu da bir kullan istersen canım
bendenbirtanedahayok Irmakk1 çok teşekkür ederim aslımda aldırmak gerekiyoda benim 3-4 senede bir oluyor sizede çok geçmiş olsun😢🌸
Irmakk1 bendenbirtanedahayok sagolun doktor bana yılda 6 kezden fazla oluyorsanız ameliyat gerekli demişti ben 7 8 kez oluyorum ama ameliyata cesaretim yok malesef :(
huda1903 bendenbirtanedahayok o fark etmiyo 2 kaşık Bala 1 diş sarımsak doğrayıp biraz karıştırıp 1 saat bekletin sonra yeyin limonda sıkabilirsiniz
bendenbirtanedahayok Ezgisln çok teşekkür ederim aslında daha geçen hafta bıraktım augumentini bağışıklığımın olması gerekiyodu ama yokmuş heralde nerden kaptım hastalığı hiç bilmiyorum😢
bendenbirtanedahayok Irmakk1 ablam aldırdı aslında lazerle evet ilk hafta zor geçiyor ama inanın rahat etti yoksa sürekli antibiyotik kullanmak daha zararlı😢
huda1903 bendenbirtanedahayok deneyin ben sürekli yapıyorum kızımda artık onu yeyince iyileştiği için hasta olunca hemen onu istiyo ben grip olunca yaparım inşAllah sizede fayda eder