minikkurabiyee BeyzaKeles çok geçmiş olsun neden hastanede yattiniz hiç üzülmeyin siz iyi olacaksınız ki evladınızda iyi olsun ben çok üzülüyordum ama yeni yeni alışmaya başladım
BeyzaKeles minikkurabiyee teşekkür ederim akçigerime pıhtı attı çok şükür bu halime durum baya ciddiydi
BeyzaKeles minikkurabiyee aminn evet kızım kücük daha birde oğlum var 2,5 yaşında 😊Rabbim onları korusun