Bizde hiç böyle şeyler olmazdı. 3 buçuk yaşında bir kardeşi oldu. Ve bir süre telefondan oyun oynamaya sardı. Birden korkuyorum demeler başladı bizde bu ciddi bir boyuta ulaştı. Tablet telefon yasakladık. Sadece kısa aralıklarla tv den bizim seçtiğimiz şeyleri izleyebiliyor. O tabletlerde çıkan reklamlar youtube da izledikleri shortslar ve içerikler inanılmaz etkiliyor