Kizlar merhaba ek gidaya yeni gectik lor peynir yaptim cok az vericegim icin kucul kucuk ayirip difrize koysam zarari olurmu kac gun icinde tuketmem lazim. Birde yogurt yapiyorum yiyemiyor tabi cok kucuk vakumlu kavanozlara yapip 2 hafta icinde tuketsem birsey olurmu ?