Rabiaustkat Cnprtk yani yokken kusma ihtimali yüksek olduğu için açken daha iyi oluyor yada mamayı yedikten bir saat sonra falan
Babe Cnprtk ne ac ne tok diyebilirim.kusmamasi gerekli ben emzirip 1 saat sonra goturmustum.2 saatte 1 emdigini varsayarsak siz de oyle yapabilirsiniz.asidan sonra 1 saat emzirmemeniz gerekli
Deletedmom238 Cnprtk bize yarım saat besleme dedi hemşire gitmeden bi saat önce mama vermiştim bi sıkıntı yaşamadık dün yaptırdık bizde
Meryu Cnprtk aç tok farketmiyor doktorun öncesinde bi tavsiyesi olmadı bize bununla ilgili. Ama ağızdan alındığı için kusma ihtimaline karşı çok tok olmasa daha iyi bence 🤷🏻♀️
Yeniyannee Cnprtk ne aç ne tok. Açta olmucak tokta olmucak örneğin emzirdikten veya mamadan 1 saat sonra olabilir. Cok tok olursa kusması daha yüksek olur
Cnprtk Yeniyannee aşı oldu eve geldk kaka yaptı ama sabah ta yapmıştı. Biraz suluydu ya ishal olursa napcam 🥺