İyi akşamlar öncelikle
10 günlük bi bebeğim var
Uyurken veya emzirirken böyle anlık nefes alamıyor ve bu beni çok korkutuyor
Ve hızlı nefes alıyor , bazen de normal
1 2 3 nefes normal alıyorsa 4. 5.6. Nefesinde hızlı alıyor sonra normale dönüyor
Sizce ne yapmalıyım bu arada dilbağı varmış ondan dolayı olabilir mi yardımcı olursanız çok sevinirim