Benimkinde de uzamış sarılık vardı ama doktor 40 günden sonra geçer dedi. Kimi bebeğinde anne sütünden kaynaklı da oluyormuş canım ben biraz da mama vermiştim geçti. Eğer sarılık değerin çok yüksek değilse sakın kafana takma geçiyor. Bize de kan tahlili istemişti doktor boşuna yaptırmışız hiçbir şeyi yoktu. Geçiyor yani üzme kendini