elifozkan Bebeğim 5 aylık. Bugün otururken birden ayaklarını keşfetti. Bende çorabını çıkardım baksın diye. Bebeğimin ayakları terli ve kokuyo😀😀😀 ya gercekten o kadar da yıkıyorum niye hala böyle bi koku oluşuyor ekşi
bendenbirtanedahayok elifozkan hahaha bende o kokuyu ilk alınca ıyyy dedim ama şimdi koklaya koklaya doyamıyorum😂 bebeklerin ter bezleri gelişmediği için vücut ısısı ayarını ayaklarından terleyerek yapıyorlar bu yüzden kokuyormuş bilimsel açıklaması😊
3kedili2bebekli elifozkan en sevdiğim kokulardan biridir, biri yenidogandaki boyundaki eksi koku biri bebiş ayak kokusu bebelerim büyüdü şimdi kokmuyor ayakları ama ben hala kokluyorum öyle tatlı öyle minikken tadını çıkarın 😍
aysbay @elifozkan bağımlılık yapan ekşi maya kokusu 🥰 bir de parmaklarının arasında giren minik çorap yünleri 🤣
kerel 3kedili2bebekli ay ben de hep öper koklarım ayaklarını altını değiştirirken vs şimdi pat bi ayak öp diye uzatıyo sonra evham yapıyoruö kendi kendime ayak fetişi yapmayayım çocuğu diye 😂😂
duyguloji3478 En bayıldığım koku ekşi ekşi 😂 şu an uyuyan kızımın ayaklarını koklamak istedim dayanamayacağım gidiyorum koklamayaaaa 🧸
hilalasenasc Hem bu kadar ekşi çirkin kokup hem de nasıl bağımlılık yaptığını bir türlü anlayamadığım bir koku 😂😂 her alt değişmesinde öpe koklaya bitiriyorum çocuğu
morbulutlu Ayak fetişimiyim derken normal olduğunu öğrendim🤣sürekli koklayıp koklayıp ııyyyy kokuyor diyorum oğlumda kahkaha atıyor hahahaaja