Merhaba uykusuz- güzel anneler 🌸
4 aylık kızım var tek göğüs besliyorum diğerini emmiyor malesef. Sağıp versemde almıyor aslında tatları aynı ama yok malesef. Mama takviyesindeyiz ilk aptamil denedik gaz- kusma yapma. Bugün bebelac aldım şuan 30 cc ile başladık 1 ölçek 15 cc ‘ sini bitirebiliyor. 300 gr almış 1 haftada az dedi doktor elma suyu önerdi , cam rendede yap azar azar ver çok değil dedi. Deneyen varmı ? Birde mamayı gece uykusuna yatmadan önce veriyordum, 3 öğüne çıkarttı sabah - öğle - akşam. Nasıl kilo aldırabilirim ? Tavsiyelerinizi bekliyorum. Şimdiden teşekkürler 😊 🙏🏻🧿