ada00 Kızlar Bir miktar param var ev almak istiyorum ben İstanbul da evimiz vardı sattık şuan Edirne de yaşıyoruz ev almak istiyoruz Eskişehir de yaşamak çok istiyorum daha önce çok gittim seviyorum Edirne’de yaşadık orayı da çok seviyoruz iki şehir den birini seçip ev alacağız sizce Edirne mı Eskişehir mi
Busrayusraaaaa ada00 iki ili kıyslayacak olursak birinde deniz kıyısı var diğerinde yok. Bunun sizin için önemi nedir bilemem ama :)
aleksandralarossa ada00 eskişehir tercih etmezdim. Orada yasamıs birisi olarak curcunalı. Öğrenci kesim cok fazla. Edirneyi bilmiyorum ama yaşamak için eskişehir değil kesinlikle:)
ada00 canmanayvesuyu yaa canım acikcasiben elit Avrupai yerde yaşamak niyetindeyim Edirne merkez öle bi yer diyebilirim sabaha kadar dışarıda gez kimse sana bişi demez, Eskişehir de öle bi yer onuda biliyorum ikisi arasında çok git gel var aslen Mersinli yim deniz vs olup olmaması çök önemli değil benim için Eskişehir de porsuk çayı var insana huzur veriyor
allwrite Görevim nedeniyle bir dönem Kütahya’da yaşadım, çok yakın olduğu için Eskişehir’e sık sık gider gelirdim. Edirne’yi de gördüm. Bu yüzden Eskişehir kesinlikle. Çok sakin, düzenli, dikey mimarinin henüz çok yaygınlaşmadığı, dümdüz, güzel bir şehir :)
26merve26 ada00 Eskişehir liyim Afyonda yaşıyoruz görev icabı. Kaç kez elimize fırsat geçmesine rağmen memleketimize geri dönmek istemedik. Evet gezmek için güzel ama yaşamak için değil. Mahalleler tıkış tıkış evler birbirine yapışık trafik sıkıntı gereksiz kalabalık öğrenci dolu olduğu için herşey çığırından çıkmış yolda yürürken bimbir çeşit insan o yüzden evlatlarımızın geleceği için afyondayız he bide pahalılıkta cabası şuan çok merkezi herkesin amir memur olduğu bi mahallede oturuyorum evimiz bahçe nizam ve mahalle çiçek gibi Eskişehir’de bu fiyata kenar mahallede oturulur mültecilerle o derece söyleyeyim Edirne nasıl bilmiyorum ama doğup büyüdüğüm ve her ay hemen hemen gittiğim şehri öneremiyorum he gezmeye mükemmel afyona göre falan ama yaşamak asla asla asla 👎
ada00 26merve26 yaa dahası önce Eskişehir de bulunsun çök beğendik biz ama kalabalıga alışığız zaten de Eskişehir en az suç olaylarının işlendiği il oluyor Türkiye de benim içinde önemli olan gece bile dışişleri çıksan kimsenin laf atmayacağız bir yer olmadı İlk tercih.edirne merkezi öyle gece sabaha kadar dışarıda ol dönüp ki kimse sana laf atmaz bişey demez
26merve26 ada00 ya evet öyle ama nerede oturacaksınız mesela o önemli mahalle belli mi hani şu civarda yaşarız gibisinden. İnan bizde şu son 5 yıla kadar bayılıyorduk hani hepte orda büyüdük okuduk ve benim babam Anadolu üniversitesinde memurdu bizler de orda okuduk yani güzel sosyal bir şehir her anlamda donanımlı ama şu son 5 yıldır gerçekten hani bilmiyorum bu sizin için ne ifade ediyor garip garip uç tipler var bende açık bi insanım ama inanın bir gün çıkıp gezmede Allahım bunlar ne böyle diyorum çok rahat olmasının dezavantajı sanırım uç insanlarında rahat olması. Hiç kimsenin ne yaptığı yada nasıl olduğu beni ilgilendirmez tabi ama 2 erkek evlat annesi olarak korkuyorum bir bayram gözümüzün önünde çocuk bıcakladılar misal durduk yere hani alkole de karşı değilim asla ama şişede durduğu gibi durmuyor artı başka şeyler de çok dönüyor yani bu tarz olaylar itiyor kendinden. He belki bizim her ay zaten ailelere gittiğimiz için belkide gözümüzde değil hiç bir yer kusursuz değil tabi ama çok hızlı bi değişimde ahlaken ve bizler zaten bi şekilde yetişkin olduk ettik şimdi çocukları korumak adına daha sakin bi yerde yaşama düşüncesi iyi oluyor afyonda üniversite uzakta ve pek şehir içinde öğrenci yok uçuk tiplere hiç yer yok yani öyle söyleyeyim hani çocuklarda ne görürse onu işler böyle şeylerle bi arada yaşasın istemiyorum..