4.5 aylık olduk ve bir süredir gerçekten oyalamak çok zorlaştı herşeye ama bakın herşeye mızmızlanıyor kucakta sesi çıkmazdı ondada başladı hep ayakta durmak istiyor şaka gibi çok yoruluyorum gerçekten siz nasıl oyalıyorsunuz gündüzleri mızmızlanmaktan uyumuyorda doğru düzgün normalde kendi uyurdu 4. Ayla birlikte nur topu gibi memede uyuma alışkanlığı kazandık şu anda bıraktıramam çünkü başka türlü uyumuyor ama kalıcı olmasından çekiniyorum