İlk doğumumdan sonra doktora gittim saç dökülmesi sebebiyle. Doktorun bana yorumu, bebek anneyi tanımaya başlayınca annenin saçı dökülür. Bu da 4 aylıkken olur dedi. Ben de hayretle dinledim tabi hala gülüyorum aklıma geldikçe vitamin takviyesi alınmalı diye düşünüyorum ben