Merhaba, neredeyse bebeğim 4 aylık olacak. Gece uykularımız düzenli ama gündüz çok düzensiz. Bazen gün boyu uyurken bazen hiç uyumuyor. Full meme ile uyutuyorum. Ya da kucağıma alıp ninni açıp poposunu pışpışlayarak. Ayağa alıştırmadım tek tük sadece çok zorda kalırsam uyuttum. Yavaş yavaş desteksiz uykuya geçirmek istiyorum. Başlarda nasıl olacak zor mu kolay mı? İlk desteksiz uykuya geçişiniz kaç dakika sürdü mesela? Başarabilen varsa yardımcı olabilir mi?