Kızlar ertes72 kullandıktan sonra emzirme işini nasıl yaptınız? Bebeğim 4 aylık kullanmam gerekiyor ama emzirme konusunda emin olamadım prospektüste 8 saat diyor eczacı 2 gün dedi napcam bilemedim. Almasam yumurtlama zamanım değil adetime 1 hafta var hamilelik olasılığı düşük bir de emzirirken 4 6 ay arası da hamilelik düşük olurmuş yani hani belki olmama ihtimali yükse ama ya tutarsa kısmı da var o yüzden işimi şansa bırakmak istemiyorum. Emzirme konusunda bana bir yardımcı olun bacılar 💕