nazonunannesi Kızlar ılk ay junoda yatıyodu sonra reflu yatagına aldım yalnız kayıyor hep park yatalta sort ustu yatırabılırmıyım artık?
beequeen nazonunannesi benimki de kayıyor , düzeltiyorum. Kusması yoksa alabilirisiniz alanlar var. Benimkinin kusması var reflü ile devam ediyorum
etuerk nazonunannesi ben hiç reflü yatağı kullanmadım gerek yokmadı doğdu doğalı kendi ahşap yatağında yattı