seyma51 20 günlükten beri sütüm yetmediği için hem mama hem meme ilerliyoruz. Ben de hipp kullanıyorum iyi de bir marka. oğlum 5,5 aylık. Mama vermek elbette kötü bir şey değil, ama kaşık mama yerine devam sütü mü başlarsanız geceleri, bir de 6 aylık ya artık zaten ek gıda başlamadı mı