Ben hiç kaldırmadım bir kaç kez kaçırmıştı sonra zatwn tuvaleyş gelince uyanıp beni çağırdı. Yani bez takanlarda var 6 yaşında kızım geçen arkadaşı bez takıyor annem bana diyormuş bizimkide bazen stres yaptığında kaçırıyor alez seriyorum yani hiç takmadım. Görümcemde takıyor mesela 5 yaşında kızı çocuklar çok etkileniyorlar alışır inşallah annesi. Ben o zamanlar alez çarşaf üstüne alez çarşaf seriyordum çiş kaçırdığını farkedince uyku sersemi oluyordu zatwn o Alezle çarşafı alıyordum hemen altına bir pijama geçirip geri uyutuyordum sabah banyo yaptırıyordum