_PrensAnnesi Oğlum 3 yaşında bu zamana kadar ben baktım ama hayat şartları gerçekten çok zor artık çalışmam gerekiyor oğlunuzu yada kızınızı hangi anaokulu yada kreşe gönderiyorsunuz? Önerilerinizi, eleştirilerinizi, iyi yada kötü yanlarını paylaşır mısınız?
Feyzosumunannesi _PrensAnnesi Üstte kalsın. Kızım 2 buçuk yaşında. 4 yaşından sonra cumhuriyet ilkögretime yada yenisehir lk öğretim okuluna göndermeyi düşünüyorum .. ( evim iki okulun ortasında o yüzden ve cremde gönderen veliler çok memnun).
_PrensAnnesi Şuanda devlet okulları bizi kabul etmiyor mecburen özel kreşe göndermek zorundayım ama insan güvenemiyor gerçekten. Muhakkak iyileride vardır memnun olan insanlarda vardır ama neresi bilemiyoruz