Edo_yekta12
Bende de var hemde en ağırı amh değerim 19 siz düşünün artık, tüp bebeğe hazırlanırken kızım oldu tedavisiz, tabi onun öncesinde ilaç tedavileri aşılamalar hepsi negatif..
şimdi ikinciyi düşünüyoruz daha doğrusu kızım doğduğundan bu yana korunmuyorum ama olmuyor. Bana yine hastane yolları gözüküyor. Nefret ettim bu Pcos denilen şeyden. Üzerine ceket atılınca hamile kalabilenlerden olmak isterdim. Böylesi insanı çok yoruyor dediğiniz gibi kolay kolay kilo da verilmiyor ve 2 aydır adet olmuyorum düzensiz adetlerim