Merhaba anneler. Dün devlet hastanesine gittik 3 aylık bebeğimle . Bugün toplum sağlığı merkezinden aradılar dün hastaneye kızamıklı bi çocuk gelmiş bebeklerinize kızamık aşısı yaptırmak için gelin diye. Normalde kızamık aşısı 1 yaşında vuruluyo. Benim bebeğim 3 aylık. Napmalıyım bilmiyorum sağlık ocağını aradım bebeğimin bünyesine ağır gelir mi diye onlar da bilemediklerini söylediler. Ne yapmalıyım başınıza böyle bişey geldi mi