seyma51 Bi tek bende oldu sandım hatta kardeşime sordum telefonumuz aynı, karışmasın diye sen mi değiştirdin dedim 😂🤦🏼♀️
_YanakReisinAnnesii Serpil51 annelik güncellemesi 🫠benim ki 3 yaşını geçti hâla sessiz de ne zaman açacağım sesini bilmiyorum 😂
Serpil51 _YanakReisinAnnesii benim kız 5 yaşa gelecek. Benim ki öğrencilikten beri böyle ya hem titreşimde kullanıyorum üstelik ayarlardan bildirimler hepsi kapalıdır zaten ben istemezsem o mesajlar okunmayacak nokta 😂😂