Benim bebeğimde 2 gün sonra 1 yaşına girecek aynı şekilde sürekli uyanıyor meme istiyor emzirincede deli gibi ısırıyo hüngür hüngür ağlıyorum her gece. Isırdıktan sonra tekrar emmek istiyor vermeyincede ağlama krizleri ne yapıcam bilmiyorum memeden kesmeye çalışıyorum ama çok ağlıyor