betus52 çok geçmiş olsun çok inatçı infulenza ateşi. Oğlum da 3 gün 42 derece ateşle savaş verdi. Asla düşmüyor. 40 dan aşağısına görmedik. 40 ı görünce seviniyordum düştü diye o derece yani. Doktor aynı şekilde ilgilenmedi 4 kez götürdük normal deyip yolladılar. Artık başka hastaneye gittik bu ateşle nasıl gönderdiler sizi dedi doktor. Yatış vermedi ama sabahladık hastane koridorunda resmen. şurup,soğuk uygulama serumla düşürdüler sonra çıkmadı hiç.