kutupyildizi 7.500₺ vermek neden fazla geldi ki sana ? Bir hesap yap.. gündüzleri evde olmayacaksın. Elektrik,su,doğalgazdan minimum 500₺ tasarruf ettin diyelim. Bir ayda yeme içme evde yemediğin için çalıştığında yine 2000₺ en az tasarrufun olur diye düşünüyorum evde yedikçe insan yiyor ya da ben öyleyim 😀 ee akşam yemeklerini de kadın yapacak orada yiyeceksin bulaşık derdi yok yemek derdi yok en az 2 çeşit yemek yapsa 3 kişsiiniz aylık yine minimum ⅔ bin tasarruf.
Ben olsam çalışırım. Çalıştıkça kendi paranızı kazanır daha özgür harcarsınız. Hem mental olarak rahatlarsınız. 2 sene sonra maaşınız artacaktır. Çalıştığınız pozisyon değişecektir. Yani verdiğiniz para çok değil misliyle size dönecek. Bu arada evin kirlenmesi ,temizliği yemek derdi hiçbirşey de olmayacak 😀