baharne 3 buçuk aylık kızım yumak yumak saçlarım dökülüyor normal mi acaba sinirlenip kestim en son ya
-Ozge- baharne normaldede çok saçı dökülen biriyim fakat bu dökülme emzirirken 10 kat arttı resmen annem bir gün duştan çıktığımda banyodaki saçı görünce deli olmuştu bir doktora gidelim diye beynimi yemişti ama emzirirken normal olduğunu duyduk dr. tanidiklarimizdan tutam tutam geliyordu elime ama emzirme dönemi bitince normale döndü
aysebb baharne Normal evet bu zamanda başlıyor maalesef. Bende 7. aya kadar devam etti çok döküldü çok seyrekleşti yani saçım. Şuan kızım 16 aylık olacak anca topladı yani kendini dökülenler çıktı uzadı derken anca. Ama eskisine göre halen seyrek
myavocado baharne bana doğum doktorum, doğum sonrası da 3 ay demir ve multivitaminleri kullan demişti, demir eksikligi oluyor saç dökülmesini filan engelleyecek demişti, ben kullandım, aşırı bir saç dokulme yaşamadım
baharne -Ozge- yemin ediyorum bende dedim kesin hasta oldum ben normal değil bu dedim 🥲 demek ki normalmiş
Busrabbb Busrabbb kullansanız çok daha iyi olur emzirme döneminde hem değerleriniz açısından hem de kendinizi biraz daha enerjik hissedebilirsiniz hem de süt kalitesi de artabilir Elenatal 3 ya da ocean mumy kullanabilirsiniz bana doktor elenatal 3 ü kullan demişti bulamazsam ocean mumyalıyorum eczacı aynı olduklarını söyledi . bi ara bırakmıştım artık gerek kalmamıştır diye tekrar başladım gerçekten farkettiriyor Birde sağlık ocağına gidip demir hapı yazmasını isteyebilirsiniz değerinizin de baktırabilitsniz 💕