Kızlar dizimde sürekli tekrarlayan bir sıvı toplanması var hareketimi de kısıtlıyor zorluyor tabi iki bebisle otur kalk bükmek vs sıkıntı sıvı bikac kez çekildi temiz çıktı kan tahlillerim temiz çıktı romatizmal bir şey çıkmadı her şey temiz bir de sık sık cekemiyorlar ama dizim surekli davul gibi oluyor böyle bir şey yaşayan var mı bir yol gösterin bana kaç doktora gittim sonuç alamadım