-Ozge- aynen benim de aklıma takılan o. Yani bu damlanın bir tedavi durumu yoksa çocuğum boşu boşuna ilaca alışacak ve belki kestiğimiz de nüksedecek. Bizde 15-20 gün kadar kesmiştik. Sonra enfeksiyon kaptı gene bi burun tıkanıklığı nefes alamamayla güreştik tekrar başlattı bize de kışı bu damlayla geçireceğiz dedi. Kbb doktoruna da götürdüm o da bu Zaditen in şurubunu yazdı ama Allah da biliyor ya şurubu almadım ben gene damlayla devam ettim. Ya sadece bu kadar uzun kullanıyor olmak içime sinmiyor ne bileyim annelik vesvesesi işte😕 size de çok geçmiş olsun, Allahım şifa versin inşallah🌸