PamukKizinAnnesi Tip 1 diyabet hastasiyim çok zor bi hamilelik gecirdim sindi de çok zor bir annelik yaşıyorum emziriyorum canim yemek istiyor kaç zamandır sekerim 300 den yukarı. Çok korkuyorum bebegimin ileriki zamanlarını gor3meyecegim diye tek dileğim kimseye muhtaç olmadan yaşamak. Degsiik duygulara girdim . Morale ihtiyacım var