Lolik Sadeturkkahvesi siz beğendiyseniz kimsenin beğenip beğenmemesi önemli değil sadece kulağa çok sert geliyor İsimlerin enerjisi vardır denirya bana asabi geldi
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Sadeturkkahvesi Beğendiysen koy. İsim misim bulamadım. Hiç birini beğenmiyorum beğenemiyorum 😳
egecyprus Ben de oğlumun ismi için düşünmüştüm anlamını çok sevdiğim için ama ingilizcede barking (havlamak) gibi duyuluyor. Bir arkadaşım var Barkın biraz ipsiz sapsız ama efendi çocuktur 😅
egecyprus Sadeturkkahvesi mimarlık okuyordu son sene bıraktı, saçma sapan bir iş yapıyor şu an nerede yaşadığı bile belli değil. Ama çok efendi çocuktur, iyi insandır 😅
tastam Sadeturkkahvesi çocukluk arkadaşımın adı. Akıllı , efendi bi çocuktu . Şu an yaşı 30’un üstünde, kendini geliştirmiş, aklı başında bi adam
Cadisilae tastam ay dediğim kişi arkadaşınızsa baya kötüledim kbakmayın 😅 İstanbul’da mı arkadaşınız 🤣