kızlar selam bebeğim 7. ayına girecek sürekli yüzüstü dönüyor yuvarlanıyor emekleme çabası var çok hareketli bir sıkıntı yok ama sadece yüzüstünden sırt üstüne dönemiyor bizim çevirmemizi bekliyor dönmek istediği zaman ağlıyor neden olabilir bu bir sıkıntı mı ? ne yapabilirm acaba ?