ikibebelianneolucam kızım 16 aylıkken sağ alt azı dişinde leke görmüştüm, endişelendim haliyle. Hemen pedodontist desteği aldık. Doktorumuz süt dişlerinde bu tür komplikasyonların oluşmasının normal olduğunu ancak her sağlık probleminde olduğu gibi bunda da erken teşhisin öneminden bahsetmişti. Süt dişleri dökülene dek oluşan çürük, alttan çıkacak yeni dişe zarar verebilirmiş. Bize Tooth Mousse önerdi. Onu kullandıktan sonra leke kayboldu. Sizse öndeki 4 dişten bahsediyorsunuz. Görünümün dışında ağrı, sızı da yapıyordur. Ayrıca çürük diş ağız kokusu da yapar ve sindirime kadar vücudu etkiler. En kısa zamanda doktor kontrolüne götürün muayene edilsin. Çok geçmiş olsun.