Annelerrr, yardıma ihtiyacım var😭 Bebeğim 1 aylıkken daha alışmaz, anlamadan sallamayı bırakırım dedim ama bebeğim haftaya 4 aylık olacak. Hâlâ bırakamadım. Artık ağırlaşmaya da başladı ama ondan ziyade iyice alışmadan, kendini bilmeden ayakta sallama olayını bitirmek istiyorum. Ama 4.ayda da uyku gerilemesi olayı aklımı kurcalıyor, her bebekte olacak diye bi durum yok ama olursa 4.ayda da sanırım sallamaya devam edeceğim. Bitirenler nasıl bıraktı, nasıl atlatabilirim bu durumu 🥲🥲