hilalaylizfeyza 51 günlük bebeğim var kalça ultrasonu çektirdim 1 ay sonra tekrar istiyorlar bu durumu yaşayan var mı
aysebb hilalaylizfeyza Bir sebebi olmalı ? Yoksa birkere çekilen birşey yani 2. ayından sonra çektirmiştik bizde
Elifasel__ hilalaylizfeyza Geçmiş olsun🌸 nasıl çektiler peki?bizim bi dk bile sürmedi ya dr ultrasonu alıp çocuğu yan çevirdi bi sağ bi sola tuttu iyi bi sıkıntı yok dedi ama 30 sn sürmedi ya kafama takılıyor
beequeen hilalaylizfeyza geçmiş olsun? Herhangi bir şey dediler mi? Görümcem çift bez kullanmıştı, tekrar çektirdiğinde düzelmişti.
Annemommommy aysebb en mantıklısı aslında ikinci aydan sonra çekilmesi zaten çünkü diğer türlü gelişimi yavaş olan bebeklerde boş yere endişe yasanabiliyo
hilalaylizfeyza Çekilen cm lerle alakalıymış Tip 2a teşhisi konuldu kalçada yetersiz gelişme mart ayında tekrar çekilecek doktor erken çekildiğini söyledi bekleyelim dedi ama yaşayan var mı bu durumu
hilalaylizfeyza elfmrl123 Çocuk hastalıkları bölümünden randevu almanız gerekiyor doktorunuz sizi yönlendiriyor sonrasında
Annemommommy Elifasel__ benimde oğlumda kısa sürdü çeken kişiye bağlı bide oğlunuz durduysa hemen cekilir
hilalaylizfeyza Elifasel__ bizimkisi uzun sürdü bizim tutmamız istediler bacaklarını ve belini desteklememizi elimizle hatta tekrardan bir daha çekti çekerken de zorlandı kendisi hareket ediyor dedi
gokcemm11 hilalaylizfeyza bi sorun varsa isterler bizim çıkık var kalçada bandaj kullanıyoruz ilk başta her hafta gidiyorduk şimdi 3 haftada bir gidiyoruz doktorunuz büyük ihtimalle ufak bi gelişim geriliği görmüştür o yüzden çağırmıştır tekrar
gokcemm11 Annemommommy sol 40 sağ 58 di en başta sol taraf tamamen çıkıktı 1,5 aydır bandaj kullanıyoruz en son sağ 60 oldu sol 46 ya yükseldi haftaya tekrar kontrol var
Annemommommy gokcemm11 anladim bizim bi tarafta sorun vardı oda 58 bakalım.bu ay gideceğiz boğumlarda falan biseyler varmı esitsizlik
gokcemm11 Annemommommy 58 düzelir hemen merak etmeyin🙏🏻 evet eşit değildi boğumlar sol taraf daha kısa duruyordu çünkü baya sorunluydu bizim sol taraf şuan 7/24 bandaj takıyoruz
annesirin hilalaylizfeyza Evet aynısını bize de söylediler. Gelişmemiş tam demişti bir bacağı için. 2. Ayda yine çektirdik. Düzelmiş dedi ve egzersiz önerdi.