Kızlar lütfen yardımcı olun bebeğim de düşmeyen Ateş vardı doktora götürdüm influenza olduğunu söyledi ve enfeksiyonu yüksek çıktı bugün 4 günümüz bugün bebeğim de öksürük var bu normal mi sizce arttığını mı gösteriyor hastalığın Bir de öksürüğünü geçirmek için neler yapabilirim yardımcı olursanız sevinirim