aslii34 benim de en yakın arkadaşım oldu güzel yanları da var kötü yanları da istesen de yiyemiyorsun mesela biz yemek yerken o bakıyor kötü bir durum aslında biraz fazla kaçırsa çok ağrıları oluyor ömür boyu yemekle birlikte içecek içmeyi yasaklamış doktor yemekle sıvının arasına yarım saat koyuyor sürekli yemek için saat tutuyor asitli içecekler de ömür boyu yasak 23 kilo falan verdi şuan tabi onun kilosu 147 civarıydı ve bekar olduğu için süreci daha kolay atlattı sizin bakmakla yükümlü olduğunuz bi bebeğiniz var sizin için durum değişebilir tabi yorucu olabilir yani bence 100 kilo için bu topa girmeyin çünkü çok fazla kilo vericeksiniz ve kilo vermenizi durduramayabilirsiniz sonrasında,
ben de 103 kilo ile doğuma girdim bebeğim 6 aylık şuan 87 kiloyum zamana bırakıyorum bebek ayaklandıkça daha hızlı kilo verirsiniz bence olmayın yine de kendi tercihiniz tabi