Bende kızıma 13 aylıkken bıraktırmıştım, çünkü beni emzik gibi kullanıyordu ve ek gıdayı reddediyordu. Ben birden bıraktırdım yani sabah uyandık ve hiç emzirmedim ona ayına uygun kahvaltı hazırladım, öğlen yine emzirmedim çorbasını içerdim, akşam yatmadan yine emzirmedim devam sütü içirdim, gece uyanınca da emzirmek yerine su verdim geri yatırdım öylelikle bıraktı. Beni zorlamadı çok şükür