Geçen hafta çok ağır grip geçirdim parol içtim serumunu aldım ama geçmedi üstüne ateşim 40 olunca doktor antıbıyotık verdi onuda içince bebegı 6 saat emzirmemen gerekiyor sonrasında ilk sütü sağıp döküyorsun sonra bebegıni emzirmen gerekıyor bilgin olsun antibiyotıksız atlatabılıyorsan en güzeli ama olmuyorsa kendını çok yorma ben 2 gün aldım kendime geldim valla bebegım aynı zamanda mama aldığı için kullanabıldım o ilacı içmesem 10 gün kendime gelemezdim çünkü biliyorum