aysgll1 baby plus vakumlu çift taraflı mama termosunu ek gıda zamanından beri kullanıyorum taş gibi (kızım şuan 3yaşında) baby plus çelik termoslu suluğu da 1yaşından beri kullanıyorum hem mavisi hem pembesi var onlarda hala taş gibi, çokta memnunum.